søndag den 26. maj 2013

Så kom de!!



Jeg har købt disse små etiketter, som jeg kan sy på de ting jeg hækler. Det skulle selfølgelig være med mit kaldenavn!
Jeg syntes selv de er blevet rigtig fine, man kunne selv vælge farve på tekst og baggrund og hvilke figure og om der skulle være figur på og tilsidst hvilken type tekst det skulle være med.

Da jeg syntes at jeg efterhånden har lavet en del ting, syntes jeg at det vil gøre det lidt mere personligt med sådan en etikette. De er bestilt hos ikastetikette.dk og de har en nem og ligetil internet side som er nem at overskue og gennemskue,og så er det til overkommelige priser. Så dem kan jeg varmt anbefale at i bruger!

Håber i ellers har haft en god weekend, min er gået med familiefødselsdag og hygge med familien!

Moster P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar