onsdag den 22. maj 2013

Mine sidste sysler...

Tænk hvad man kan lave, når man hækler! Jeg bliverr gang på gang overrasket over det man kan lave, små søde trøjer, sko, bukser og huer til de små, og legetøj.. Lige nu er jeg igang med et par smækbukser i en lækker koralfarve, jeg har tidligere lavet en lille hat i den farve og måtte simpelhen lave noget mere af dette garn! Jeg er den typer, som finder opskrifter og får ideer først, for så derefter at tage ud og jagte garnet! hvordan gør i? Opskrifterne finder jeg på nettet eller låner bøgerne på biblioteket, og der er bare rigtig mange! Apropos mit hækleprojekt, er det faktisk fundet i en rigtig god bog, som hedder "blødt til baby" af Sidsel Sangild og opskriften er "hæklet sparkedragt i Kvadratmønster". Når man først har luret opskriften er den faktisk rigtig nem at gå til! Bukserne er til min venindes datter, som gerne skulle komme til verden i juni, det bliver bare så hyggeligt! Der skal nok komme billeder, når jeg har lært at ligge dem ind, er jo stadig ny herinde ;0) Håber i får en hyggelig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar