torsdag den 30. maj 2013

Så blev den færdig!




Her er den færdige sparkedragt med kvadratmønster fra "blødt til baby" af Sidsel Sangilds!
Jeg har valgt knapper i perlemor med en sart lyserød glimmerkant (det kan man jo ikke få for meget af) og så er mine nye stof etiketter kommet i brug og syntes da selv det er blevet meget godt..

Så nu er jeg klar til et nyt projekt og da jeg lige har været til garnlagersalg, så skal det i brug!
Jeg har købt økologisk bomuldsgarn, som jeg vil hækle et babytæppe af, kender i nogle gode opskrifter?
Jeg har set en opskrift på et stjernetæppe, men ved ikke om det rent faconmæssigt ikke er særligt smart!?!
Så nu vil jeg lige søge lidt på nettet og se hvad der er af inspiration at hente :0)

Håber i har nydt det dejlige solskinsvejr!

Moster P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar