lørdag den 2. august 2014

Ventetiden,,,


Hejsa..
Kan i huske denne kjole? Ja jeg mente jo, at den nok først fik knapper i, når jeg havde født, men! Den lille prinsesse lader vente på sig!
Så her er den med knapperne i og faktisk kan jeg se at farven bedst kommer til sin ret på billedet der er taget tæt på..


Knapperne er i en svag lyselilla og syet fast med restgarnet.

I mellemtiden har jeg også nået at hækle en djævlehue, fra samme opskriftbog, som kjolen er fra.
Den er lavet i baby merinould garn, endnu en rest jeg havde liggende.


Den kan nok først bruges, når hun er vokset godt ;0)

Men nu vil jeg se hvad jeg så skal kaste mig over i denne ventetid, måske et rundt tæppe af reste bomuldsgarn, eller et par grydelapper..

Tja... Vi må se hvad ventetiden bringer..
God weekend derude!
Moster P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar