lørdag den 12. juli 2014

Sommerferiehygge ❤


Ja, så bliver der slappet af med benene oppe (døjer med lidt vand i fødderne)! Det er nu skønt at man kan sidde og nyde det danske vejr, når det er bedst 😎
Jeg er startet på en kjole med små ærmer fra Sys Fredens: Babyhæklet. Jeg har valgt at hækle den i sandnes mini duett garn, da jeg syntes det er mere blødt og lækkert end Exclusive Alpaca garn, som står i opskriften.
Normalt plejer jeg at følge opskrifterne 100 % mht. Garn osv. Men syntes efterhånden jeg er ved at have godt styr på hæklingen at jeg vover mig ud i dette projekt 😉
Nu glæder jeg mig bare til at vores lille prinsesse kommer ud og kan bruge den ❤
Men i ser lige det færdige resultat, når jeg når så langt 😉
Rigtig god dag og weekend/ferie til jer derude! 
Moster P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar