mandag den 19. august 2013

Første dag på arbejdet efter 3 ugers ferie!

Så fik jeg overstået den første dag på arbejdet efter tre ugers ferie. Det er altid hårdt at starte op, men jeg syntes faktisk at det har været en dejlig dag, som bliver rundet af med besøg af to veninder.

Nu er jeg jo færdig med puslebolden, som nævnt på tidligere indlæg, og så skal jeg igang med et lidt anderledes projekt.
Jeg ved ikke om i kender det med at spisestolene kan skramle henover gulvet, selvom man har sat filtdutter på!!
Så nu vil jeg prøve at lave nogle små "futter" til dem, jeg tænker jeg laver dem i sort bomuldsgarn og med en nål 3 eller 3,5, men det skal jeg nok skrive mere om senere....

God dag

Moster P

Her et billede fra en aften i Skagen fra min sommerferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar