mandag den 3. juni 2013

Hygge/shoppedag...

Jeg har haft en rigtig dejlig weekend, med familie, venner og ikke mindst min dejlige kæreste!
Vi gør meget i at holde kærestedage, da hverdagen hurtigt bliver fyldt med praktiske ting, arbejde og aftaler med familie og venner.. Ikke at det ikke er gode og hyggelige stunder, men man skal lige huske tosomheden...
Vi startede dagen med lækkert morgenbrød fra bageren og afslapningen foran tv' et og så tog vi mod Kbh. Vejret var jo virkelig med os, så vi slentrede ned af strøget og tog i nyhavn og købte en lækker is, de smager altså bare bedre i solskinsvejr! Jeg elsker bare Danmark i sommertiden, når solen skinner, folk er glade og det summer af liv på gaderne! 

Vi måtte lige ind i HAY, ved ikke om i så udsendelsen med Felix som jagter vejen til succes, hvor han fulgte kæresteparret, som har lavet et fantastisk firma, som laver lækre møbler og design. De har bl.a. Lavet Kaleido, som er en serie af farverige bakker designet af svenske Clara von Zweigbergk. Bakkerne fåes i 5 forskellige størrelser og i et væld af farver, der tilsammen giver et lækkert grafisk design.
Vi valgte disse, da de passer til vores farver i stuen og jeg syntes de er så fede!



Der var et væld af farver og størrelser, og mange kombinationer, så jeg kunne sagtens købe flere, men jeg kan jo ønske mig det i fødselsdagsgave! ;0)

Men vi sluttede dagen af med en tur i biografen og så tømmermænd tur/retur, den sidste film af tre og den var rigtig god. Ikke lige så sjov som de to første, men er det ikke altid sådan?!

Så en rigtig dejlig dag i selskab af min dejlige kæreste!

Håber i havde en rigtig dejlig weekend!

Moster P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar